היי,

אנחנו סטודיו ביקה!

שמי אינה, נעים להכיר!

אני מעצבת גרפית עם מעל 20 שנות ניסיון ואת סטודיו ביקה הקמתי בשנת 2009.
מאז מאות לקוחות הפכו את העסקים שלהם למותגים מצליחים,

יש לך את כל הסיבות לעבוד איתנו!

בסטודיו ביקה אנחנו מבינים איך הלקוחות שלך חושבים ומה הן הציפיות שלהם. כל מוצר וכל פרויקט שיוצאים מהסטודיו, נוצרים באופן אישי ומותאמים לצרכיך וברמת גימור מושלמת.

הצוות שלנו מקצועי ויצירתי וכולל: מפתח אתרים, קופירייטר, מומחה קידום אתרים, שיווק במדיות – על מנת להעניק לעסק שלך את המענה המקיף והמקצועי ביותר. אנחנו מקפידים על תכנון קפדני, ירידה לפרטים, ויצירת תקשורת קשובה, פתוחה וחדשנית.

מיתוג עסקי

מותגים הם הרבה יותר מסמלים צבעוניים. מטרתם לרגש ולחבר בין מוצר לרגשות. בדומה לנו בני האדם, הם יוצרים רושם ראשוני חשוב שעוזר לבנות מערכת יחסים עם הצרכנים.

מותגים יוצרים קשרים ואפילו משנים דעות, מפעילים חושים ומלמדים דברים חדשים. "אישיותו" של המותג מספרת סיפור ייחודי ומעניקה קול וחזון לרעיונות גדולים.

זקוקים למותג ממוקד ומדויק, עם גוון ייחודי משלו? אנחנו כאן לשיחה!

אתרי אינטרנט ועמודי נחיתה

אלפי לקוחות פוטנציאליים מחכים להכיר את המותג שלך.
אתר אינטרנט, זאת לא הוצאה. זאת השקעה! כשמתכננים נכון אתר אינטרנט עם מבנה ועיצוב, שמתאימים בדיוק ללקוחות שלך ומניעים אותם לפעולה, האתר הופך למכונת פניות איכותית שעובדת בשבילך מסביב לשעון.

אתר אינטרנט הוא המפתח לפתיחת דלתות העסק שלך לעולם הדיגיטלי בעידן שבו האונליין הוא המרכז. אתר אינטרנט יאפשר לך להגיע ללקוחות חדשים ולקדם מכירות – בכל שעה ובכל מקום.

צריכים אתר, דף נחיתה, אפליקציה או ממשק טכני אחר? התקשרו אלינו!

כוחו של עיצוב גרפי בשיווק דיגיטלי

פתיחת עמוד עסקי והעלאת תוכן ברשתות חברתיות, זו רק חצי הדרך. אחרי הכול המטרה היא ליצור יעילות ולשדר את המסר בצורה המובנת והמשכנעת ביותר, נכון?

בניית עמוד ברשת החברתית תהיה אפקטיבית כאשר כל משתמש חדש יבין מיד 3 דברים:
‏1. במה עוסק העמוד העסקי?
2. האם כדאי לי לעקוב אחריו?
3. עד כמה התוכן בעמוד הוא איכותי, רלוונטי עבורי ותורם לי?
כל פלטפורמה מושכת את הקהל הייחודי שלה.

אפשר לפרסם בפייסבוק סרטון. באינסטגרם ניתן להעלות פוסטים בצבעים וסטייל אופנתי. בפינטרסט כדאי לייצר פריסה ייחודית של תמונות. למדו מה הכלים הייחודיים של כל פלטפורמה וקחו בחשבון את קהל היעד שלכם.

דווקא בעידן הדיגיטלי הבאה לדפוס רלוונטית יותר מתמיד

העידן הדיגיטלי שינה את פני עולם העיצוב, אך הדפוס עדיין שומר על כוחו.
גם בעידן הדיגיטלי יש צורך בנוכחות פיזית של מוצרים, לכן התחום עומד בפני אתגרים ייחודיים.

חשיבה מראש כיצד המוצר ייראה על המדף, שמירה על התאמה בין המסך לדפוס, הבנת הכלים השונים של עיצוב לדיגיטל ולדפוס – הם הכרחיים להצלחת המשימה.

אפשר להשתמש באותם חומרים שיווקיים בשני העולמות, אך כשמדובר בדפוס יש להתחשב בחוקים ומגבלות שונים. עלינו לקחת בחשבון שכשהמוצר יגיע לידיים של הלקוח הפוטנציאלי, הוא יפעיל אצלו חושים נוספים ליצירת חוויה מושלמת.

דילוג לתוכן